Kolik zaplatím za doručení mnou objednaného zboží?

Veškeré Vámi objednané zboží zasíláme Českou poštou a to buď obyčejným balíkem (není garantováno doručení do 24 hodin) a nebo tzv. balíkem do ruky (garantováno doručení do 24 hodin po odeslání mimo sobot a nedělí - POZOR - doba uskladnění na poště pouze 7 dnů). Cena poštovného Českou poštou - doporučeným balíkem přes platbu PayPal je 109 Kč a nebo 63 Kč při platbě na účet. Cena poštovného Českou poštou - balíkem do ruky dobírkou a nebo platbou přes PayPal je 139 Kč a nebo 95 Kč při platbě na účet. Při každém nákupu nad 2500 Kč je poštovné ZDARMA.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží lze vyzvednout v Brně – Vinohradech, na Pálavském náměstí 2b. UPOZORNĚNÍ, nejedná se přímo o naší prodejnu.

Mohu zboží vyměnit?

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu naší provozovny.

Jak mohu reklamovat zboží?

Neprodleně po obdržení zásilky zboží zkontrolujte. Pokud zjistíte rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, laskavě nás kontaktujte a reklamaci s Vámi okamžitě projednáme. Pokud tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že Vaše reklamace nebude uznána, přičemž se má za to, že zboží bylo dodáno v pořádku.

Reklamované zboží spolu s kopií faktury zasílejte na adresu provozovatele e-shopu B.fly gifts & accessories běžnou balíkovou poštou. Pokud zašlete reklamaci dobírkou, nebude přijata!

Zboží Vám bude vyměněno na základě předchozí telefonické domluvy, případně Vám budou na bankovní účet vráceny peníze.

Opravené či vyměněné zboží Vám bude na naše náklady zasláno zpět do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží od Vás obdržíme). Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízení reklamace kupujícímu.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět.

Proč nemohu dokončit objednávku na pokladně?

Nejnižší možná objednávka je za 100 Kč. Zřejmě Vaše objednávka nesplňuje tento limit a proto nelze nákup dokončit.

Co když dojde zboží již poškozené?

Každé zboží před odesláním kontrolujeme. Pokud se přeci jen stane, že zboží dojde poškozené, reklamuje se tato zásilka u pošty.

Jak mohu zaplatit?

Zboží lze zaplatit buď po doručení tzv. na dobírku a nebo zasláním platby na náš účet 35-4509630257/0100.

Mohu si objednat zboží na Slovensko?

Ano, zboží zasíláme i na Slovensko pouze dobírkou. Poštovné účtujeme 175 Kč. Objednávky nad 3500 Kč, zasíláme na Slovensko ZDARMA!

Ochrana dat

Přihlášením se do internetového obchodu B.fly gifts & accessories dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých Vašich osobních dat, údajích o Vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám.

Je možné vaše zboží odebírat velkoobchodně?

Ano, vybrané druhy zboží prodáváme obchodníkům i za velkoobchodní ceny.

Nákupní košík

Váš nákupní košík obsahuje:

0 položka za 0,-
Nákupní košík
Zavřít